1 Mayıs 2009 Cuma

Üç Boyutlu Monotonluk


Nisanda bitti şakasıyla,utanmadan
Hala aynıyım,sadece atarken kalbim
sadece kan pompalarken
sadece maddesel düşünürken
sadece beyinle bir ortaklık
Bu ay da bitti biraz soğuk.

Sadece patikasız bir yolu gidiyorum
her sabah ve her akşam
Sadece aynı şarkıları dinelemkten bıkmadım
Sadece devam ediyor aynı huylarım
Bu ay da geçti,biraz çabuk.

Sadece devrin kalleşlerini eleştiriyorum
Sadece ellerimde leşleri kaldı
Yeşile kaynak veriyorum sadece uslanan bedenleri
Sadece ortak mirasa katkı
Bu ay da geçti,sesi kulaklarda kaldı

Kuru gürültüyle bastırıyorum sadece heveslerimi
Vereceğim nefesleri sadece bir dakikalığına erteliyorum
Sadece suyun değerini sürahide kalıncaya kadar son damla
anlıyorum,sadece arabesklere karşı alafranga
Bu ayda ne çabuk geçmiş telaşla

Hiç yorum yok: