1 Mart 2009 Pazar

Baharın Azizliği(Kendime yetemedim)

Canı sıkıldı kedimin
Onu oyalamak için
hayalimde kurduğum yemi verdim
Ki hayaldi zaten kedim.
Canı sıkıldı kendimin,
kendim kendime yetemez oldum
baharın ilk günü güneşli geçti ama
kar topladığını bilirdim kışın yağan güneşin.

Sabah kalktığımda 2 fincan
yanında çay lekeli 2 kaşık vardı
dün akşamdan kalan
sabah mahmurluğu kokusu üzerimdeyken
ağır bi şarkı çaldı mahmur mahmur
ben yine geç kalktım

Çok çalıştım
kafamda birikti silgi tozları,
sıfır yedi ucum bugün de bitmiş
ama benim dışarı çıkasım yok.
Kedime söyledim,
Onu eğittim
Artık her perşembe bana uykusuzla penguen alır oldu.

Kedime dedim senin yumağın var,
sıkılınca oynuyosun ne güzel
bi de kumun var kafamda
devamlı içine ediyosun,üstünü örtüyosun
dedi senin de aşk ın var
devamlı istiyosun,uğraşıyosun
sıkılınca bırakıyosun ne güzel
bi de yalnızlığın var kafanda
devamlı içine ediyo beyninin kemiriyo zalimce.

Sonra bi şarkı tutturdum kendimce
şarkı güzel değildi kedimce..
ben zaten hep bi köpek istemiştim
nerden geldi bu kedi bilemedim.
kendi kendime yetemedim.

Duygularım vardı evet,
kaldırımların kenarındaki turuncu,kahve yapraklar gibi
çöpçü süpürsün diye
zihnim döktü bütün kış,
şimdi bilincim filizlendi
çünkü bugün bahar geldi.

kapıdan baktırırsa mart,
benim kazmam ve küreğim yok..
benim bir kedim bile yok
tut ki karnım acıktı ama diyetteyim.

duygularım vardı evet,
bir türlü tarif edemedim
kendi kendime yetemedim
köpeğim terliklerimi getirdi
ama ben evde çorap giyerim.

duygularım VARDI evet,
varışa vardı..
anlatmak sa zahmet oldu bir büyük
yarışı kaybetmiş gibi...
hala anlatmak da zorluk çeken ben,
halata bağlı düşüncelerimi
hayattan kopuk duygularımı
duygu ve düşüncelerimi
bu beyaz sayfaya yazdım

bugün baharın ilk günü olsa da
hala kar ümidimi kaybetmeyeceğim
bir kar tanesi konuncaya kadar ağızımda
ve eriyinceye,
yılmayacağım
çünkü duygularım vardı
anlatmak güç oldu yetemedim
kendi kendime.
kelimelerin zorlandığı anda
kedime evi terketmesini söyledim.
çünkü küçük kablumbağa evine döndü.
bahar geldi.
duygularım bana yetemedi...

Hiç yorum yok: